Kızlar ya henüz 33 haftalığız. Bel ağrısı, kemik ağrısı, mide yanma, ağrı ve bulanması ne ararsanız var😓 destek almadan oturduğum yerden kalkamıyorum. Bel kemiğim kütür kütür. Ördekten beter paytaklayarak yürüyorum😀. Arada yalancı sancılar da geliyor. Ne zmn geçecek bu süreç ya. 😓😥😩😩😩