esraserdar34 Merhaba 6+4 haftalık hamileyim ilk bebeğim şuan 20 aylık emzirmeye devam edebilirsin dedi doktor hamile olupta emzirmeye devam eden var mı ? Zararları neler ?
Ebrar_65 esraserdar34 canım ben emzirdim 13 ncü haftaya kadar sütüm kızıma yaramadı kilo kaybına ishale pişiğe neden oldu mecburen kesmek zorunda kaldım tabi doğuma kadar da emziren var bizde süt kemiğe girer derler ama sen bilirsin tabi
Fatma2sre esraserdar34 bana doktorum bir yaşına kadar müsade ediyoruz demişti kızım 14 aylıktı ve sütten kestim
NM_mom Canım benim bebeğim 14 buçuk aylık, 7 haftalık hamileyim bana da doktorum emzirmeye devam et dedi. Doğuma kadar emzirilebilir bir sakınca görülmüyor. Ama ben doğuma 2 ay kala bıraktırmayı düşünüyorum sonrasında zorlanmamak için
izobellaaa-_- Oğlum 15 aylık kızıma da 4 aylık hamileyim doktor kes dedi emzirmeyi kestirdim şükür hiç anlamadı ama iştahı ve uyku düzeni oturdu şükürler olsun ya iyiki kesmişim en azından diğeri doğana kadar uyurum biraz 😀😀
La_Liberte esraserdar34 benim bebeğim 16 aylık. 22 haftalık hamileyim. Doktorum bana en başından kes dedi. Ben azalttım ama kesemeden. Günde bir iki kez emziriyorum. Bir kez öğlen uykusu için. Bir kez gece yatmadan önce. Sömestir tatilinde anneme göndereceğim gündüz birkaç saat o şekilde tamamen bıraktırmayı düşünüyorum.