Ebru060619 Selam kızlar ablam 18 haftalık hamile bebeğin beyninde kist varmış, bu durum geçici oluyormuş genelde, böyle bi sorunla karşılaşıp sonradan geçen varmı lütfen cevap verin 😔
baab1 Ebru060619 benim değil ama yakın arkadaşımın bebeğinde vardı profesör e gitti oda geçer dedi ve 30. Haftalarda geçti şükür🌸
Ebru060619 baab1 bende çok araştırdım genel olarak hep geçiyormuş ama işte insan ister istemez tedirgin oluyor üzülüyor
baab1 Ebru060619 evet haklısınız tabiki. Benım bebiştede 18. Haftada bobrek genıslemesi gozlemlemdi. Bızde 22+5 de gidicez haftaya. Ne durumda ınsan kafaya takıyor ister istemez🙏🏻🌼