Gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı 11 kasımdan beri adet görmüyorum sağlık ocağına vitaminlerimi almak için gittim tahlillerimi yaptırdım ama beta hormonum düşük çıktı yani hamile değilim diye gözüküyor bunun sebebi ne olabilir hamile değilsem bu durum nedir