Hulyaaaa çok geçmiş olsun tekrar canım. Rahim ağzı yetmezliğim varmış ilk bebeğimde bilemediler çamaşırım ıslanıyor belim ağrıyo diye gittim doğuruyosun ayakları görünüyo dediler. 😔 O yüzden bu bebeğimde 14 +1de rahim ağzımı dikti dr 37ye kadar gidebilirse inşallah alacak dikişi. Rabbim herkesi ayrı bir şekilde sınıyor. İnşallah o sınavların hakkını veririz. Rabbim evladımız la sınamasın bir daha hiç.