1fatma_nurr Kızlar ya sanki 12 haftadan önce ben daha rahattim şuan 14 haftaya geldim bulantilarim daha arttı sanki sebebi nedir bunun ne zaman gecer bu ya
matmazellayy 1fatma_nurr 16. Haftada geçer benimde 13 14 daha kötü geçti sonra azaldı canım ulan 16 dayım bulantım oluyor ama sabahları veya aç olduğum zaman
Elfthh Benim 12 ye kadar hiç yoktu 12 16 kusma başladı hiç belli olmuyor bence garanti bı yirmide rahatlıyor galiba
1fatma_nurr Elfthh ola bilir ya şükür kusmam yok sizin ki nasi oluyo mesala en son 4 gün önce kustum ondada günde 1 defa oluyo hafif galba benimki ilac kulaniyorum
Elfthh 1fatma_nurr aynen aynen her gün değildi ilk üç ay hiç yoktu sonra bı bakiyorum mesela bir gün sabah kalkınca kusasim geliyor mutga girip hemen kusma başlıyor başka gün olmuyordu ben o kan ilaçlarına falan bağladım özellikle
Elfthh 1fatma_nurr seninde büyük zorlmayaack o ara başlaması normal yani benimde seninki gibi başlamıştı önceden yoktu nerdeyse çoğu insanın ilk aylar olunca insan tereddüt ediyor ama vücuda göre çok değişiyor galiba