ilongirav Babyelmas benim doktorum günde 3 fincana kadar içebilirsin demişti kahveyi de bitki çaylarını da sadece yeşil çay içme demişti. sizde doktorunuza sorun bence
Gule49 Bende dün gebeliğimi öğrendim. Kahveyi seven biriyim ve galiba artık bir fincana indirmem gerekiyor 🫣
Angelotte Gule49 Kafeinsiz alsana kahveyi içersin o zaman ben de öyleydim ama nasıl soğudum kahveden 🥺
Evhamlikurabiyeanne Kizima hamileyken 1 fincan dahi icmedim canim istememisti simdikinde de canım istemiyor ama gunde 1 fincan Türk kahvesi icilebilirmiş canınız istiyorsa icin tabii ki.Ama 3 u bir aradalari önermiyorlar icinde süt tozu katki maddesi oldugu icin
_06ogretmenanne Günde 1 fincan kahve içiyorum genelde. Ya sütlü espresso ya da türk kahvesi. 2-3 bardakta açık çay
busraozkan33 Babyelmas ilk üç ay içmedim ama sonradan arada bı içmeye başladım çok sık tuketmediginiz sürece sıkıntı olmaz ilaçların etkisini azaltıyor ama bilginiz olsun
Beybitooo Babyelmas kafeinsiz Türk kahvesi var ben ondan içiyorum hemde çarpıntı falan yapmıyor tadında aynı
gizem-cbn Babyelmas yani eskisi kadar içmiyorum ama gün aşırı 1 kupa kahvem mutlaka olıyor bazen sütlü bazen süt tozuyla yapıyorum çayında kafein oranını hesaplayarak için mümkünse çünkü misal 5 bardak çay içtiyseniz o gün kahve içmeyin derim
Elfthh Babyelmas ben çok sverdim tiksindim üç ay hiç çay kahve icemedim işime gelmiş oldu şuan beşinci ay aşırı canim istiyor her gün bir tane içiyorum bence ilk üç ay arada bir için her gün icmeyin
Hamisbayan Babyelmas hamileliğimden önce günde 3-4 fincan kahve içen biriydim aşığıydım resmen doktor 1-2 fincan normal içebilirsin demişti ama sonra inanın bir tiksindim kahveden hiç mi canı çekmez bir insanın okadar ki tiryakisiydim oyüzden günde bir fincan türk kahvesi içebilirsin zararı olmuyor 🩷
Mevlude_Sahin Babyelmas 1 fincan genelde Türk kahvesi içiyorum sevdiğim için. Ama bir dönem midem bulandığında soğuk kahve tarzı tüketmiştim, bazı günler misafir vs durumlarından nadir de olsa 2 tane içtiğim oluyordu