DeneyimliMom Zeyna27 kendim hamile kalmış kadar sevindim. Umarım kan tahlili sonrasında da her şey çok güzel gider. Sağlıkla dolsun kucağın🙏
Zeyna27 DeneyimliMom ya canımsın sana da umut olsun inşallah beraber ilerleyeceğiz hayırlısını nasip etsin rabbim senin de kucağını boş koymasın
ssahin22 Canım bende klomen kullandım bu ay. İlaç dün bitti bugün ultrason kontrolüne gittim 3 adet yumurta gelişmiş yarın sabah çatlatma iğnesi vurulacağım.Bebiş bana ve benim gibi bekleyen herkese nasip olsun inşallah 🥰🙏🏻
Kr6543 ssahin22 adetinizin kaçıncı günü başlayıp kaç gün kullandınız acaba bir de günde kaç defa içtiniz