Kızlar bugün devlet hastanesinde bebeğimde iki hafta gerilik var dedi. Peritonolojiye yönlendirdi. Yani daha yeni yeni yemek yiyebilmeye başladım. Baya zaman yemek yiyemedim mide bulantılarım falan kötüydü.acaba ondan kilo olarakmı geri kaldı bilemedim. Şunu merak ediyorum bebek iki hafta gerideyse yani 40 haftayı doldursa mesela o iki haftayı kapatırmı geriden geliyorsa gelişimi tamamlarmı? Varmı böyle bir durum yaşayan? Randevu aldım ama zamanı gelene kadar içim rahat etmiyor