Derya01 Kizlar bir kaç gundur sol böbregımde Ağrı vardı acile geldim ve böbregımde kum olduğu idrar yollumda enfeksıyon ilerleşim şuan hastanede yatıyorum ve bebegım erken dogma ihtımali var dua 🙏 edin bol bol burdan sağ salım çıkalım 😥
Nursemom90 Derya01 bende de aynı kum ve enfeksiyon var fitil antibiyotik toz ne varsa kullanıyorum azaldı korkma biley olmaz bebişine
Tiredmother İnşallah her şey güzel olur. Korkma Hayırlısıyla zamanı vakti geldiğinde alırsın kucağına inşallah. Rabbim tez zamanda şifa versin