Kızlar merhaba nasılsınız
27+5 günlüğüz bugün ilk defa regl ağrısı gibi ağrı yaşıyorum dün doktora gittim normal kontrolüm vardı bebekte iyi şükürler olsun bir sorunu yok acaba bu aylarda normal mi hareketleri de normal ama ağrım var ilk kez üşütmüşte olabilirim dün hava çok soğuktu bilemiyorum (Ağrı sadece kasıklarımda belimde yok )