Nur7536 Kızlar daha demin sofrada otururken bir anda göğsümün altından ağrı vurdu nefesimi kesti 2 kere oldu şuan geçti ama hiç böyle birşey olmamıştı doktora gitmem gerekir mi pazartesi randevum var o zman söylerim ama sancı böyle birşey mi
Seyma-nur_ergn Yalancı sancidir canım benimde öyle oluyo hatta çığlık atarcasina şekilde sancı giriyo 10 sn sonra geciyo doğum sancısı bildiğim kadarıyla belden baslayip kasiklara vuruyo bide karnın çok sertleşmesi gerekiyo
Nur7536 Seyma-nur_ergn karnım bu ara çok sertleşiyor ama göğsüme vuran ağrıyla aynı anda olmadı ilk defa böyle birşey oldu korkutmakta istemiyorum kendimi hem daha erken hem kan sulandırıcı vs kullanıyorum
Seyma-nur_ergn Nur7536 kendini korkutma canım sen kendini paniklersen bebekte sıkıntıya girer biraz bekle belki hasta felan Olcan göğsün o yüzdende agriyo olabilir inşallah hasta felan olmazsın ben şuan öldürmekten kendimi yerlere atıyorum hatta iki gündür beri karnım aşağı düştü inşallah erken doğum yapmam daha çok küçük 🥺