Doktor şekerden dolayi karin cevresi önde oldugunu soyledi 27+5 haftalik gebeyim 1260 dedi kilosunu şeker ölçümü yapilcak ama nasil olucak bilmiyorum doktor pek bisey anlatmadi hep acele etti nasil ölçüm yapiliyo yani sabah aksam mi nasil oluyor 2 hafta ölçüm yap 2 hafta sonra gel duruma gore yatis yapabilriz diyor basina gelen var mi ne yapmam lazim ilk gebeligim tecrubesizim