Kızlar adetime iki gün var afedersiniz tuvalete gittiğimde peçeteye bir iki damla kadar kahverengi leke gibi birşey geldi hamilelik istiyorum bu arada beş gün kala test yaptığımda silik çıkmıştı acaba yerleşme kanaması olabilir mi ilk kez başıma geliyor ilk hamileliğimde böyle birşey başıma gelmemişti kafam karıştı kızlar ?