DeneyimliMom yaa benımde aklıma hemen bu geldi çünkü bu zamana kadar böyle bişey olmadı ara lekeler ve öncelikle bu metal tad benı umutlandırıyo çok kötü bişey bu tad inşallah benımde vardır 9 gün geçikme oluyo olsa cıkmazmıydı diyom sonrada gec döllenme mı oldu diyom kafam çorba 🤦🏻♀️