Tugcerr özel hastanelerin kendi aralarında bir statüleri vardır sınıflara ayrılırlar. Mesela orta sınıfa dahil bie hastaneden hizmet alıp bir şekilde parayı aldınız aynı klasmanda ki hiç bir hastanede hizmet alamıyorsunuz. Daha alt sınıflarda tıp merkezi olarak geçenlerde falan alıyorsunuz. Üst klasmanda olanlarda sistem üzerinden görebildiği ve bu tarz işlemler yapmaya çalışan hastaların isim soyisim hastanelere SGK tarafınsan bildirildiğinden onlar da kabul etmiyorlar zaten. Ve sadece siz değil çocuğunuz eşiniz de alamıyor. Ancak çok çok acil durumlarda kaza, yanık gibi onlarda hizmet alırsınız.