Kg16 Kızlar banada bakabilir misiniz çok merak ettim 🤭 12. Haftadayım. Doktor söylemek için erken olduğunu söyledi.
ipeklinaismom Der_yaM attığınız son resimde sadece kese var bebek oluşmamış ki görüncek bişey yok Benim böyle mesela sağda ama karından olduğu için bebek solda aslında ve kız doğru sonuç tuttu bizde
Der_yaM ipeklinaismom biri 5 haftalık diğeri 7 haftalık attım resim kısmet yinede teşekkür ederim ugrastirdim sizi yarın allahin izniyle öğrenirim 😇
alim_asaf Havos32 Google resim link yazarsanız oraya yükleyin sonra koplayıp link i buraya yapıştırın https://resimlink.com/ buraya yükledim ilk