Duygu9604 benimde öyleydi hep kız istiyodum 11+4 de %70 kız dedi nuba göre sonra 12+3 de erkek de olabilir hazırlıklı ol dedi 15+4 de kız olduğu kesinleşti kağıda yazıp verdi balon patlattık inanamadim iki gün sonra tekrar gittim ayrintilica baktırdım aciklaya açıklaya baktı kız şükür Allah sizinde gönlünüze göre versin bende çin Rus takvimi makas yüzük falida da hep doğru çıktı bu arada