incismom Selam kızlar cuma günü 12 ocak sabahı sağlık ocağında kan verdim. Bugün 16sı hala sonuç çıkmadı. Hemogram da istemişti dr o çıkmış ama beta yok tekrar vermeli miyim hastaneden
Esranur55 incismom e nabizda bende de görülmedi ertesi gün çıkması lazım sağlık ocağına doktoruna gidebilirsin .
Hilal2901 incismom sağlık ocaklsrında 2 günde çıkıyor. Hafta sonu da girmis araya muhtemelen bugün çıkar
Duygu9604 @incismom sabah 8 de vermişti akşam 4 gibi çıkmıştı 1 günde çıkıyor normalde bu kadar uzun sürmemesi lazım e nabızdan bakıyor musunuz
incismom Duygu9604 evet her saat başı kontrol ediyorum sadece hemogram var. Çalıştığım için vaktim olmuyor tekrar gitmeye
Zumrut___ ipeklinaismom kızz nerdeki özel o 😂 bizim burda 200 liraydı yılbaşından önce. Şimdi zam gelmiştir 300 olmuştur acile giriş
Bernadereci İnternete tc ile kan sonucu öğrenme yazın orda çııkıcak tc yazıp açılıyo sayfa ben öyle öğrenmiştim benimde hafta sonuna denk gelmişti e nabızda açıklanmadan orda açıklanıyo sonuçlar
Pptyaa incismom sabah verince öğleden sonra çıkıyor burda ama enabiza düşmüyor gidip sağlık ocağından yada arayınca öğrenebiliyoruz. Bence sizde bı sağlık ocağını arayıp sorun en azından sadece beta hcgyi sorun çıkmış mi sonuç ne diye
ipeklinaismom Zumrut___ mugladayim ben 90 tlydi en son acilden giriş actiriyosun ama sadece beta baktırmak istiyordum diyosun bu kadar
tulayyarsln incismom canım e nabıza geç düşüyor benimde öyle olmuştu doktorunuza gidince direkt öğrenirsin
Anneelikk incismom bazen sistemede düşmüyor.ama baya sürmüş siizn . Ben küçük bir ilçedeyim tam bir saatte çıkıyor sonuç
ipeklinaismom ipeklinaismom muayene yok bişey yok 300 çok pahalı sadece beta için orda bir yanlışlık var
MomsE incismom benim e nabıza düşmemişti hastaneyi aramıştım oradan söylediler aynı gece. Sonraki gün de sonucu almaya gittim