Teslimenursevil Patito__ pcosum diye bende tedavi altındayım zaten kuzum hap kullandım yunurta geliştirirci cumartesiye kadarda kendi çatlarsa çatlıycak çatlamazsa çatlatma iğnesi okucam
Patito__ Bbk88 reglim suan normal çok şükür 30-32 gunde bir oluorm ama gec yumrtluyorum 17-20 gunler arasi pco var bnde cnku
Masaldiyari Bbk88 bende tüp bebekle ikizlere hamile kaldım ama kaybettim dış gebelik yaşadım şuan 3 yaşında oğlum var ona kardeş dusunuyoruz