sevvalcik amiin insallah siz de saglikla alin kucaginiza insallah bebeginizi 🥰
Hic korkmayin, ben ilk aylarda cok kafama takmistim. Her muayenede doktora miyomu soruyordum. Bir sure sonra doktorum “tamam artik miyom konusu bitti, bebege odaklanalim” dedi sakayla karisik 😀
Cok okudum ben de internette cok arastirdim ama internette hep en kotu seyleri yaziyorlar. Sadece cok yormamaya calistim kendimi dikkat ettim, sonra unuttum gitti miyomu 😀