Herkese merhaba şuanda 8+2 deyim geçen hafta doktora gittiğimde kese haftasına göre küçük düşük tehliken var demişti bugün çok fazla karın ağrım var kasığımın sağ tarafına bıçak saplanır gibi ağrı giriyor karın ağrımda regl ağrısı gibi bu haftada normal mi yoksa düşük ile ilgilimidir acaba kanamam lekelenmem yok