Gul45 Merhaba gebelikte fmf atağı geçiren varmı bebeğe bir zararı oldu mu atak sırasında karın ağrısı oluyo buda beni korkutuyo
Lothbrok Gul45 arkadaşım aynı hastalıktan muzdaripti hamileliği biraz sancılı geçti ama bebeği çok şükür çok iyi sadece 36.haftada doğdu ve doktor 2 hafta küvezde kalmasını istedi sonrasında taburcu oldu sorunu yok 4 aylık oldu maşallah
Demojna Gul45 dün aklıma gelen soru, ilk gebeligimde gecirmemistim. Şimdi de 11hafta oldu hiç atak gelmedi ama acaba gelir mi diye bir aklıma düştü dün. Çok merak ediyorum, inşallah gecirmeyiz
Gul45 Demojna bnmde 18 hafta oldu ağrım var doktor bebeğe zararı yok dedi ama insan gine tedirgin oluyo inşallah geçirmezsiniz sağlıklı bir gebelik geçiririz🌸
Demojna Gul45 ilacını al kuzum, bir de ben atak gelince aç birakiyorum kendimi, ne kadar yersem ağrı o kadar şiddetli oluyor.tabi hamilesin tamamen aç kalamazsin ama en azinda az az sık sık yiyerek karın zarının çok gerilmesini engelleyebilirsin belki
Demojna Efnanefnan fmf genetik bir hastalık, belirli dönemlerde atak seklinde ağrılar oluyor. Üç gün sürüp sonra geçiyor, tedavisi yok denebilir sadece böbrek koruyucu bir ilaç var. O ilaç da atak arası süreleri uzatıyor ve atakların siddetini azaltıyor.