Ayseker doktorlar hiçbir zaman yok yere ilaç yazmaz tahlil vs verdiyseniz onun sonucuna göre vermiş olur ya da ağrım kasılmam kramp gibi şikayetlerim var dediysenizde vermiş olabilir ben kullandım her gebe de kullanıyor zararı olan bir ilacı vermez doktor merak etmeyin