tugcesakzci, 32 hafta iken çalışabilir raporu aldım, işyerine teslim ettim canım. Bu perşembe günü de çalışamaz raporunu alacağım inşallah. Ben 1-2 sene belki çalışmayı düşünmüyorum, yani eski işyerine dönmeyi planlamıyorum şimdilik. Kalan tutarı alamaz mıyım canım, teşekkür ederim bilgilendirmeniz için