Veybil Kg16 canım bizimde kızımız olucak bizide karar veremedik eşim Alya istiyor ben aden ya arya linsia olucak ya sadece arya yadan aden falan karar vericez işte ama çok zor ya😂
Silaybooo123 Kg16 bizim cinsiyetimiz daha belli değil fakat kızım olursa eğer LİDYA koymak istiyorum Aden ismi de güzel fakat ☺️
gokyuzununogrencisii Kg16 Eylül koyduk biz 34 haftalık oldum 🤍 ablasının adı ise Defne Ebrar 🌸 fikir olsun sizede.. Bunun dışında beğendiklerim ise ; Asya Gökçe Aybüke Beren İpek Güneş ❤️
Fasulyeninhikayesi Doğa masal kumsal kumru Birde instada gördüm bi bayan bebeğinin ismini SONSUZ koymuş