Şimdi ben bu doktoru araştırırken senin önceki yorumlarına denk geldim tam 3 kez aşılama denedik polikistik over olduğumu ve doğal yolla gebelik elde edemediğim için artık tüp bebeğe geçmemi söyledi doktorum Tekirdağ da yaşıyorum ve doktorum bu doktoru söyledi hemde sürekli gitmek zorunda kalmazsın ben ultrasonla kontrol ederim sadece yumurta toplama ve transfere gidersin dedi bmyle olunca da hemen ön görüşme ayarladık nasıl acaba bu dr