Tuanaa benim doktorum ilk haftalarda 2 haftada bir çağırmaktan yanaydı çünkü bebegin hareketini vs hissedemiyoruz Allah korusun bir sorun olsa bunu fark etmek mümkün değil. Daha önce başımdan bir kayıp geçti, rastgele kontrol günü öğrendim. O gün orda benimle birlikte bir kadın daha vardı, doktorum aynı şekilde onu da 2 haftada bir çağırmış ancak gelmemiş. Kaynanası alıp köye düğüne goturucekmis ki söyledikleri yer burdan kim hilir kaç kmdir biz trakyadayiz yer Karadeniz’deydi düşünün. Allah’tan gitmeden kontrole gelmişler, kadının bebeğinin kalbi durmuş ve durali 3 hafta olmuş. Kontrole gelmediği için de bunu fark etmiyor. O gün ben de kalbinin durduğunu ogrenmistim ama benim 3-4 gün maks 1 hafta olmuş demisti doktorum. Böyle bir olay yaşadım diye de zaten her hafta cagirdi beni bu gebeligimde, çok şükür sağlıklıyız. Yani kimseyi dinlemeyin, doktorunuz ne diyorsa onu yapin bence ilk aylarda da kesinlikle 2 haftada bir gidilmeli