alaismom merhaba canım, benim de bebiş 36.haftasında 2400 küsürdü. 2 haftada sadece 150 gram almıştı ben de üzüldüm çok. Ama doktorum 2500-4000 gr arası her bebek eşit bizim için asla üzülme dedi. Önemli olan sağlığı bazen dönemsel olarak kilo alımı durabiliyormuş ☺️