Asenanur6666 Kızlar doktorum böyle bir ilaç verdi ama kullanmaya korkuyorum aç karnına diyor bide sizler kullandınız mı??
Bebekkkk Asenanur6666 ben açken kullandığımda midemi bulandırıyordu tok kullanmaya başladım sıkıntı yok…
MorKelebek54 Asenanur6666 ben 14. Hadtamdan beri kullaniyorum demir ilaci kuuzm cok onemli bi olac yani korkmadan kullan ki doktorun verdiyse zaten hic korkma
betulrahimi Asenanur6666 kan ilacı ve içerisinde folik asit var ben gebelik başlangıcında 1 ay fln kullandım migdemi bulandirdi diye kullanmadım normal folik asit kullandım 17+6 olduğum için bıraktım folik asiti dün şuan kan ilacı olarak d-clofer ve devit 3 damla kullanıyorum
Beyyzanurr Bebekkkk doktorunuza mi danıştıniz bunu benim de çok midemi bulandırıyor ilacı içmeye korkuyorum gerçekten
Nnoktaa Asenanur6666 hamileliğimde sabahları aç karnına kullandım. Doğum yaptım destek olması için hala kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
MorKelebek54 damlacgul demir eksikligin mi var acaba iki tane kullaniyosuniz normalde 1 tane kullaniliuo tani her doktor bir degil belki demir eksikliginiz varsa o yuzden gunde iki tane vermistir normalde gunde bir tane cunku
Gulcin-2001 Hamilelikten Önce bile kullanıyordum hem folik Asst hem de demir vardı benimkinin içinde mide bulantısı yapabilir aç karnına alıyordum sabah kahvaltıdan önce bir de çok kabızlık yapıyor demir ilaçları o yüzden bol su için
Hlyyyy Asenanur6666 ben sabah kahvaltıdan önce içemedim bulantı yaptı kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum sorun olmuyor
Su_de Asenanur6666 27+5’im şuan ikinci kurumdayım benim midem bulanmadığı için sabah aç karnını içiyorum bir sıkıntısını yaşamadım
Beybitooo Asenanur6666 bende çok korkuyorum demirim düşük çıkmış gitmeye korkuyorum hastaneye ilk hamileliğimde bulantıdan hastanelik etmişti beni
nunusmom Asenanur6666 kullanıylrum demir takviyesi o ilk gebeliğimde de kullandım bunda da kullanıyorum bn tok karna içiyorum 😇
Bceylan Asenanur6666 bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum demir ilacı çok önemli içeriğinde biraz folik asitte var