Zlem_bilgic Merhbalar öncelikle 15aralık da gebe olduğumu öğrendim 21aralıkda betam ın düşmesiyle kimyasal gebelik geçirmişim 25aralıkdaadet oldum 4gün sürdü 3aralıkda tekrar çatlatma oldum pazar günü beta değerim e baktırmıştım 5.99
Glsm-19 Zlem_bilgic hayırlı olsun gözün aydın canım bende femera kullanıyorum şuan 1 günüm kaldı bana da dua edermisin catlatma olucam inşallah benimkide tutar ,tekrar kan verdin mi canım