Popi Merhaba. 32 haftalık hamileyim. Bir haftadır 2 günde bir karnım belim ağrıyor. Ama sadece 1 saat civarı sürüyor. Sonra geçiyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?
dmla-01 Popi bende de o haflarda başlamıştı genelde uzandığım zaman adet sancısı gibi sancılar oluşuyordu hala da öyle şu an 34+6 yiz
dmla-01 Buradan duyduğum kadarıyla böyle oluyormuş doktoruma da bu ayın 25′inde gideceğim gün almak için çok sorgulamadım doğrusu bu sancıları falan normal diye düşünüyorum