026 Kbraaa18 benim de 51 gün kaldı ve benim de hazır değil hastane çantam bile hazir değil mobilyalar yok daha ama yetişir diye düşünüyorum
Kbraaa18 026 canm sen gene almışsın galiba ben daha almadım hiç bişey dişarı çıkasım yok çok soğuk ztn birde ben çalışıyorum daha bakalım 32 haftam dan snra halledecek bi şekil de
Beyzada Zbsbzc1 biz aynıyız benimde ikinci sezeryan bir kızım var 5 yaşında birde oğlum olacak inşallah
busduuk1914 Maria-Veys aynısını diyordum şimdi şaşkınım ne ara geldik bu rakamlara diye 😂 saman çokkk çabuk geçiyor gerçekten.
1momy busduuk1914 son 23 🥹 doktor her an olabilir dedi beklemece artık ama aşırı stresli bi şekilde nasıl olcak ne zaman olcak diye 😂
026 Kbraaa18 tabi alışveriş olarak hepsini yaptım ama hiç biseyi yıkayıp ütüleyip yerlestirmedim calisiyorum bende izne çıkınca halledeyim diyorum daha rahat olur