11-02- Kızlar gebelikte doğum yaklaştığında bi enerji gelir diyorlar bu enerjiden bir hafta sonra ya da iki hafta içinde doğum olur diyorlar sizce doğru mu yoksa Buda bi hurafe mi 😅🙈
ardaada 11-02- normal doğum yapmadığım için bilemiyorum ama 37 den sonra gayet iyiydim devamlı çiş gelmesi dışında full gezdim😂
sakinanneee3 11-02- evet benim çok az sancım vardı acılma 3 cm bana yatış verildi bense beni bırakın azıcık gezer dayanamayacak olursam gelirim demiştimm
mombarbie_ 11-02- doğum aşamasına gelmedim ama enerji geldiği doğru 33.haftada az daha dogurucaktim fazla enerjiden😅
Sibel_gedik 11-02- bence doğru 2 ci doğumum olcak, 39 haftaya girdik 3 gündür bitmeyen bi enerjim var 🫢 vücudum kırgın hasta olucm gibi ama kalkıp yerleri filan sildim hızımı alamadm banyoyu komple yıkadm,eşim kafayı yediğimi düşünüyor 😁
11-02- ardaada benim eşimde sen bu çocuğu sokakta doğuracaksın diyor 😅 artık dışarı çıkartmıyor evde dur diye