ilaydamom_ kızlar 4+1 haftadayım. kese göründü ama bebek henuz görünmedi 10 gün sonra gel dedi. normal mi
MaMmedova_ ilaydamom_ bende gitdim keseye bile bakılmadım doktor 10 gün sonra gel dedi biraz geç gidicem ki bebeyi de görüm😍🥰😅😅
ilaydamom_ Melekleriminanesiyim2 ecem9 Beeyzanurr kızlar iki ay önce kürtaj oldum her şey beynimden uçtu gitti sanki bu süreci hiç yaşamamışım gibi sağolun