Ben birşey sormak istiyorum. Biz bugün yaptırdık 12+1 haftalığız. Yaptırırken doktor ölçümleri normal bir sıkıntı yok dedi ama benim aklıma takıldı. Bebeğimin bir kaç kere zıpladığını gördüm sadece yani ağzını açıp kapama ya da kollarını oynatma hareketini görmedim. Normal mi olabilir mi? Sabah gitmiştim çok da bişey yememiştim.