Zeynepkrkytlli bence annelik zor, babalık kolay değil ama annelik kesinlikle daha zor. Şuan hamileyim, cocugum henüz doğmadı ama ben şuandan zorlanıyorum. Kab pihtilasmam var, 4 haftalikken öğrendim şuan 33 haftalığım her gün iğne vurdum artık vurmaya yer kalmadi canım acıyor ama vurmama luksum yok. Şeker hastalığı cikti, yediklerime dikkat etmem gerekiyor canımın istediğini yiyemiyorum bir de onun için insülin vuruyorum 😄 Eşim gayet normal hayatına devam ediyor ne olursa olsun, çocuk doğunca da aynısı olucak illa bakicak ilgilenicek ama Bi yere kadar. Kadın anne olunca çok şeyden vazgeçiyor, tabiki seve seve geçiyoruz. En kötüsü de bir anne kendine zaman ayırmak istese, azcık söylense direkt kötü anne olurken babalar ne yaparsa yapsın kötü olmuyor o erkek nerdrn bilsin oluyor