Boncukk123 diş doktoruna gittim dişin alınması gerektiğini söyledi altıncı aydan sonra kadın doğum doktorun uygun görürse alabiliriz dedi iltihap içinde yine kadın doğum doktorunun onayıyla 1000 miligramlık antibiyotik verdi ben de ağır gripmiş gibi etki yapıyor maalesef bütün vücudum ağrıyor bademciklerim şişiyor 2,5 aydır hamile kaldığımdan beri hiç başım ağrımıyordu ilk defa dün ve bugün basımı ağrıttı