mrym32 Kızlar cuma günü kan vermiştim 26 çıktı pazar günü akşam test yaptım böyle çıktı Az önce tekrar test yaptım oda bu şekilde koyulaşma var mı sizce kimyasal gebelik ve dış gebelik geçirdim onun için korkuyorum
Cankuss35 mrym32 canım bende 23 ile öğrenmiştim suan 17 haftalığız içini ferah tut düşük çıkması önemli değil sağlıklı artması önemli
Newmommyy mrym32 canım idrara geçmesi zaman alıyor biraz kanda daha net öğrenirsin. Ben de deli gibi her gün test yapıyordum 😂 kaset testte daha geç çıkıyor bir de.
Buseirgit mrym32 bene 3. Gebeliğimi 27 ilde öğrendim şuan 10+5 inşallah sizde sağlıklı bir gebelik geçirip kucağınıza alırsınız 😊
mrym32 Cankuss35 inşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım kayıplarım olduğu için korkuyorum açıkçası