Neva_aydn benim hiç umudum yokken oldu belirtim yoktu yerleşme kanaması olmadı göğüs ağrım olmadı sadece regl olacakmış gibi ağrım vardı ve gaz sansıcı çekmiştim havalardan heralde dedim , eşim tost istemişti yaparken midem bulandı kokusundan ama umursamadım bazen tiksinme geliyordu çünkü , 2 gün gecikmeyle öğrendim umarım en kısa zamanda sizde güzel haberlerinizi sizde paylaşırsınız ♥️