Kızlar 34 haftalık oldum bugün, bebiş doğdu butonu gelmiş bu haftalarda doğması normalmi ki niye aklıma takıldı yaa 🥲 ilk kızımda 40+1 de doğurmuştum sata göre doğum olmuştu tam gününde. Şimdi nasıl olur bilmiyorum ama korkuyorum hem doğumdan hem o süreçten kızımi bırakıp gitmekten 5 buçuk yaşında şuan 🌸