Hanımlar ben 7+5 haftalık bir düşük yaptım ama pıhtılaşma testi yaptırmadım şuanda da 17 haftalık gebeyim ilk zamanlar gebeliğimde kanama yaşadım vs ilk gittiğim doktor bana kan sulandırıcı vermedi ben başka bir doktora daha gözüktüm oda 12. Haftada başladı bana ecopirin 150 mg fazla kilom olduğu için erken gebelik riski ve gebelik zehirlenmesini önlemek amaçlı
Bugün ben ilk takipli olduğum doktora gidip diğer doktorun ecopirin başlattığını söyledim bana 100 mg altındaysa sorun yok dedi ama ben 150 mg lık kullanıyorum kafam çok karıştı kimi dinlicem