carpediemm1 15. Haftada bizde de çıktı. Kromozomal bir hastalığı işaret edebilir dediler. Bazi doktorlar geçici bir durum bisi olmaz derken bazılari öyle söyleyip sorumluluk almak istemiyor çünkü ileride bir sıkıntı çıkarsa ,siz geçer dediniz gecmedi fln diye doktora yükleniliyor ve davalik oluyorlar.
Tek başına parlaklığın bir anlami yok. Sadece bagirsakta ,sadece kalpte ya da sadece beyinde gibi gibi. Yine de doktorlae fetal dna testi öneriyor ,o da oldukça masrafli ve özel firmalar yapıyor. 11 bin gibi bir ücret ödedik 20 hafta kadar önce. Kafaya çok taktim hamilelik zulüm olacaktı. Benden 2 tüp kan aldılar , örnekler Amerika ya gitti 10 günde sonuç temiz çıktı. Bonus olarak da kesin cinsiyet öğreniyorsunuz.
Ablamin ilk bebeğin de beyinde parlaklik vardi, 2. Bebeğin de kalpte var dediler. Ilk cocukta onda takti ama 2. De tek yerde olmasi önemli degil diyip orali olmadı ,hiçbir sorun da yaşamadı ,ilerleyen haftalarda geçti . Benim de 27. Haftada göremediler.