aysenuryusuf Kızlar boğaz ağrısıyla başladı antibiyotik kullanıyorum ama ciğerlerime indi doktora gitsem yatış verip tedavi uygularlar mı acaba ne yapmam gerekiyor nefes alırken bile zorlanıyorum öksüremiyorum
MelteM2cck Tabiki doktora gidin. Ben astım hastasıyım kortizon tedavisi görüyorum 33 haftalık hamileyim ayrıca. Yoksa öksürük mahvetti beni. 2.hamileligim sezaryen dikişlerim patlicak diye korkuyordum şu an daha iyiyim ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun