Aytii0707 Selamlar. 14 haftalık hamileyim yüzümde en çokta çenemde kırmızı sivilceler çıkmaya başladı. Bu normalmi? Yüzüme baktıkca sinir oluyorum😶😶😶
matmazellayy Aytii0707 ben yaşıyorum gebe kalmadan önce hiç bişey yoktu madecassol kullanıyorum bide leke oluyo sönünce bende
1momy Aytii0707 benimde aksine sivilceli ve lekeli bi cildim vardı ama hamilelikte tertemiz oldu ne yesem sivilce oluşmadı ama doğumum yaklaştı yine pıtır pıtır olmaya başladı yüzüm
neanladinyurdagull Aytii0707 benimde hamileyken yüzüm çok kötü hal aldı lekelendi ve sivilcelendi 2 ay önce doğum yaptım düzeldi ama çok kafama takıyordum şimdi diyorum kızım güzelliğimi almış o yüzden öyle olmuş
yeschef-13 Benim hamilelikten önce hiç sivilcem yoktu şuan 19+3 ve geçiyor yenisi çıkıyor bitmiyor dokunmuyorum sonrasında iz kalmıyor ama doktorum hormonlarla ilgili olduğunu doğumla gidecegini söyledi önemli olan dokunmamak iz kalmasın
Esrasnyz23 Aytii0707 benimde hamilelikten önce hiç sivilcem yoktu ama şuan yüzümde ve sırtımda çok fazla var o hormonlardan sanırım erkek benimki de erkek güzellik verir derler bende hiç öyle olmadı görenler kız zannediyor