Silaybooo123 Arkadaşlar çok şükür bugün 9+5 olduk elhamdülillah fakat 2-3 gecedir uyuyamıyorum ağrılarım oluyo kasıktan göbeğe göbekten kasığa korkuyorum da bişey olur mu
Dilaratalay33 Silaybooo123 bebek büyüyor rahim yukarı cıkıyor agrı olur ama kendını cok koyu hıssedersen doktora görün derim ben uzan bol bol birde gecmıs olsun
Silaybooo123 Dilaratalay33 teşekkür ederim yani sağ göbek sol göbek tarafı ağrıyor bazen ara sıra kasık