elifekeklikci 2prensesannesiiii benim ufaklıkta 29. Haftadan beri çıkmak istiyor her hafta hastanede yatıyordum şükür 37 olduk artık doktor doğum olabilir dedi.
2prensesannesiiii elifekeklikci çok şükür 🙏🏻 ben 38+2 ye gün almıştım ama hanımefendi aldığım günü tercih etmedi 37+6 da geldi🥰 bütün bebeler vaktinde doğsun inşallah 🙏🏻