gulayy0909 Zlem_bilgic ben de ağustosun sonunda kimyasal gebelik yaşadım bir ay korunduk ve şuan 10 haftalık hamileyim bana doktorum öyle demişti o yüzden dedim şimdide kan sulandirici ve progeston kullanıyorum
Patito__ Seval0Seval cnm kilolu deilsen gozukur ama vajinal baktirmak istemiorsan cuma gunu git kesin olsun Allahin izniyle
Seval0Seval Patito__ valla dün artık ayağıma ağrısı vurdu gidicem bakim ne diyecek ilk defa dün o kadar acı çektim
Patito__ Seval0Seval insallah gozukur yani gozukeblrde gözükmeyebilirde endiselenmeyin bnde biraz kiloluydm 4000 degerle vajinal gorulebildi bnmki biraz yuksek betada goruleblior anca gobekten diyor dr :)
Patito__ Seval0Seval ozaman gozukur Allahin izniyle . Ne zaman gidiorsunuz dr a bnide bilgilendirin güzel haberlerle insallah 🙏
Patito__ Seval0Seval cnm gormussun keseyi gozunaydin. Karindan kucuk de olsa gormek iyi bnm karindan gozukmedi vajinal gozukmustu yani karindan normaldir oyle olmasi. İki hafta sonra kalp atisi insaallah 🙏