Arkadaşlar 28 haftalığım ve geçen ay kontrolde şikayetim vardı doktor vajinal varıs başlangıcı dedi. Bu ay biraz eğzersiz yürüyüş vs daha fazla yaptım ve o bölgedeki şişlik ve ağrı çok daha fazla arttı. Doktor yapacak bişi yok doğumdan sonra genelde geçer diyor fakat benim daha üç ayım var ilerlemesinden korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Çok ilerlerse normal doğumda kanama çok olabilir dedi bir de doktor. Vajinal varisi olup normal doğum yapan var mı?