battaniyemkareli merhaba, bende yüksek seviyede enfeksiyon oldugu için antibiyotik tedavisine baslandı. dr aksef 500 mg için bebeğe çok etkisi olmaz dedi ancak ilacı almaya basladığımdan beri bebek çok huzursuz, doymuyor uyumuyor.. kullanan var mı?
babyy__ battaniyemkareli kuzum 10 gün önce dogum yaptım emziriyorum ve hastaneden tabircu olurken bunu yazdi doktor bana emziren anne kullanabiliyormusun bilgin olsun
Ddem battaniyemkareli doğum yaptıktan sonra taburcu olurken doktor yazdı yüksek doz değil kullanirsin dedi doktorum sizinde doktorunuz önerdiyse bi sıkıntı olacağını sanmıyorum
Tatar59 battaniyemkareli ben hamileyken kullandım Allah razı olsun uretenden. Öksürüğüm geçti Allah’ım izniyle o ilaç sayesinde
PrensesAnnesi_42 battaniyemkareli bende 4 gün oldu dogum yapalı doktor verdi kullanıyorum bi sıkıntı yok ana
battaniyemkareli babyy__ ben suprax kullanmıştım, şimdi günde iki kere alıyorum bir dozu 500mg🥺 of bebek cok huzursuz